Seoses Eesti Vabariigis kehtivate seadustega on kõigi meie elektrijalgrataste tippkiirus (Vmax) piiratud kiirusele 25 km/h.
Juhul kui klient soovib elektroonilise kiirusepiirangu eemaldamist tuleb eelnevalt allkirjastada vastav paber, milles klient kinnitab enda teadlikkust antud muudatuste seaduslikest tagajärgedest.

Tõnu Aare

MILLEKS JALGRATAST LEIUTADA,
KUI ELEKTRIRATAS ON JUBA OLEMAS.

JÜRI AARMA

Jüri Aarma

Leonardo da Vinci leiutas jalgratta ja nüüd on mul lõpuks täiuslik elektriratas.

JAAK AHELIK

Jaak Ahelik

Loobusin loodusjõududega võidujooksust. Unustatud on vastutuul ja ülesmäge sõtkumine. Eriti lahe on talvel, sest keegi ei sega.

Kuidas ma peaksin oma ratta akut kohtlema?

Veenduge, et aku laadija on õige.
36V jalgratastel peaks olema laadija, mis sobib kuni 42V ja 48V rattaga peaks olema laadija, mis sobib kuni 54V.
Enamik erattaid tarnitakse juba 50% laetud akudega. Enne oma esimest sõitu peaks aku olema laetud 100%. Ühendage laadija ja laadige see täielikult. Kui laadija jõuab 100% märgini, peaks indikaator punasest roheliseks muutuma. 

Milline on E-bike aku laadimise parim praktika?

Kui te hoolite aku pikaealisusest, siis ärge laadige akut pärast iga sõitu. Ärge sõitke akut kunagi päris tühjaks. Aku juhtimissüsteemis (BMS) olev kõrgepinge katkestus (HVC) lülitub laadimise välja pärast 100% saavutamist. Selline praktika võib anda umbes 400-500 laadimistsüklit. Parim on hoida akut toatemperatuuril (jahedad, vähem niisked ruumid) ja 50% laetuna. Kui see pole võimalik, siis hoiduge 100% laadimisest.

Mida peaks teadma?

Ärge laadige akut, kui see ei ole liiga külm või liiga kuum. Pärast 30 Km pikkust sõitu on aku üsna soe (te ei pruugi seda tunda, kui puudutate plastikust korpust). Jätke see 30 minutiks jahtuma. Ideaalis laadige patareid selliselt, et see ei oleks pikka aega täielikult laetud. Täiesti normaalne on, kui aku on laetud 100% -ni, kuid patareide hoidmine 100% -ga pikemat aega ei pruugi olla hea mõte. Ärge jätke täislaetud akut pikemaks ajaks seisma.
Aku tööiga saab kahekordistada, laadides aku ainult 80% -ni.
Li-ioonrakkude hoidmine kõrgel temperatuuril = PAHA. Mis on kõrge temperatuur? Üle 40 ° C (nt. auto pagasiruumis kuumal suvepäeval)

Close Menu
×
×

Cart